9 Eylül 2011 Cuma

EL TRAKTÖRÜ VE İKİNCİ ELE ŞANS TANIMAK




Hobi tarımın vazgeçilmezlerinden olan  el traktörlerinin(kast ettiğim çapa makinası değildir çapalama aparatları kuyruk mili ile çalıştıranları kast ediyorum) fiyatlarının yüksekliği;  hobinin  tadını kaçıracak kadar yüksektir.İşe yarar ,çok amaçlı olarak kullanılabilecek ,yeterli tatmini verebilecek el traktörleri ortalama 6000-7000TL civarındadır.İşe yarar ama ucuz bir el traktörü elde edebilmek için uzun zamandır yaptığım araştırmam mutlu sonla neticelendi çünkü Rus malı Kutaisi Super 610 marka bir el traktörü şanzımanı  buldum (ki bu modeller Goldoni Super 610’un Rus versiyonudur ve birebir aynıdır) ve motorsuz olarak 1500TL ye aldım akabinde  şanzımana doğrudan takılabilen Lombardini IM 300 benzinli  motor satın alıp taktırdım,bu arada el traktörünün kaz ayağı,pulluk ve bağlantı aparatlarını kendim temizleyip boyadım,jantlarını kendim temizleyip boyadım.Üzerindeki orijinal lastikleri tahminime göre 23yıllık falan üzerinde made in CCCP yazıyor ,ben parçalanacağını sanmıştım ama sapasağlam duruyor,anlatmak istediğim  biraz istekli olunur ve çaba harcanırsa ikinci elden de iyi mamüller yapılabiliyor.,kalite yakalanabiliyor…

Bknz: www.mastercity.ru da yayımladığım resimlere
http://www.mastercity.ru/attachment....2&d=1306670339
http://www.mastercity.ru/attachment....3&d=1306670339
http://www.mastercity.ru/attachment....4&d=1306670339

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Emeğinize sağlık. Hem böylece eskiler değerlenmiş tüketimden biraz uzaklaşmış oluruz. Ben bit pazarlarının bu konuda çok önemli olduğunu düşünüyorum. Birinin çöpü diğerinin uzun zamandır aradığı hazinesi olabilir. Bu şanzımanı nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim. Güncelerinizin devamlı olmasını dilerim.

Yusuf ÖZDEMİR dedi ki...

Önceki yorumu da yapan bendim. Nasıl üye olunduğunu bilmediğim için adsız olarak yazılmış.