15 Eylül 2011 Perşembe

KART AİDATININ VE HESAP İŞLETİM ÜCRETİNİN GERİ ALINMASI



Bankaların müşterilerinden kestikleri kredi kartı aidatı ve hesap işletim ücretlerini geriye alabilmek için size en yakın yerde bulunan il ya da ilçe tüketiciyi koruma hakem heyeti başkanlıklarına başvurun.örnek başvuru dilekçesi (hesap işletim ücretini talep edebilmek için de benzer içerikte dilekçe ile işletim ücretini alan banka,ne kadar alındığı,hangi hesap için alındığı açıkça yazılmak sureti ile sizden alınan paranın miktarı açıkça yazılmak sureti ile Heyete başvurulmalıdır)aşağıdadır:

            ……………….TÜKETİCİYİ KORUMA HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA
                                                                                                                             ……………………….
   ……………banka ait ………………..nolu kredi kartının kullanıcısıyım………..bank tarafından……………………tarihinde ………….TL para kredi kartı aidatı adı altında  benden alınmıştır alınan paraya dair belge sureti dilekçeme eklidir.Bankanın benden kredi kartı aidatı almasının 4077sayılı kanun ile ilgili mevzuata  ve hakkaniyete aykırı olduğunu düşünüyorum.Kredi kartı aidatı namı ile …………..bankası tarafından benden alınan……………TL paranın tarafıma iadesini dilerim
Gereğinin yapılmasını saygı ile arz ederim                                           ……/……/2011
                                                                                                                        ŞİKAYETÇİ
                                                                                                                             İMZA

Hiç yorum yok: